I agree, see the following text : "Prostata lectulo pudicitiam tuam commenda
Deo, et sic signo crucis armata, revolve animo quomodo die illo vixisti, si
verbo, si opere, si affectu, Domini tui oculos offendisti, si levior, si
otiosior, potu dissolutior, metas necessitatis excessisti". Aelred of Rievaulx,
De Institutione Inclusarum, c. 1160.
What does it mean, gesture or crucifix ?
 db