JiscMail Logo
Email discussion lists for the UK Education and Research communities

Help for COMP-FORTRAN-90 Archives

COMP-FORTRAN-90 Archives

COMP-FORTRAN-90 Archives

COMP-FORTRAN-90@JISCMAIL.AC.UK

Message:

[

First

Previous

Next

Last

]

By Topic:

[

First

Previous

Next

Last

]

By Author:

[

First

Previous

Next

Last

]

Font:

LISTSERV Archives

LISTSERV Archives

COMP-FORTRAN-90 Home

COMP-FORTRAN-90 Home

COMP-FORTRAN-90  June 2008

COMP-FORTRAN-90 June 2008

Subscribe or Unsubscribe

Subscribe or Unsubscribe

Log In

Log In

Get Password

Get Password

Sylvain Bergeron/ACW/CA/AON est en vacance.

Sylvain Bergeron <[log in to unmask]>

Fortran 90 List <[log in to unmask]>

Mon, 30 Jun 2008 10:08:55 -0400

text/plain

Je serai absent(e) du  20/06/2008 au 14/07/2008.

Je répondrai à votre message dès mon retour. En cas d'urgence, veuillez
communiquer avec Madame Sarah Karine Bigras au 288-7575, poste 4728

**********************************************************************************
La présente communication (et tout fichier rattaché) s'adresse uniquement
au(x) destinataire(s) précité(s) et ne peut être autrement distribuée,
copiée ou utilisée.  Le contenu de cette communication peut être assujetti
au privilège.  Tout droit à ce privilège est expressément revendiqué et
nullement abandonné.  Si vous avez reçu cette communication par erreur,
veuillez nous en avertir immédiatement en répondant à ce courriel ou en
nous appelant.  Veuillez également effacer cette communication (et tout
fichier rattaché) sans en conserver une copie.  Merci.

This communication (and any attachments) is directed in confidence to the
addressee(s) listed above, and may not otherwise be distributed, copied or
used.  The contents of this communication may also be subject to privilege,
and all rights to that privilege are expressly claimed and not waived.  If
you have received this communication in error, please notify us by reply
e-mail or by telephone and delete this communication (and any attachments)
without making a copy.  Thank you.