The text of the Roman Canon even still provides a place (Commemoratio pro vivis) for names of the not-necessarily-famous living (and elsewhere of the dead) to be inserted ("N. et N.").

Memento, Domine, famulorum, famularumque tuarum *N. et N.* et omnium
circumstantium, quorum tibi fides cognita est, et nota devotio, pro quibus
tibi offerimus: vel qui tibi offerunt hoc sacrificium laudis, pro se,
suisque omnibus: pro redemptione animarum suarum, pro spe salutis et
incolumitatis suæ: tibique reddunt vota sua aeterno Deo, vivo et vero.

There is a study by Thomas O'Loughlin here:

    https://www.academia.edu/12216366/The_origins_of_the_commemoratio_pro_vivis -- Paul