Print

Os artigos daquel congreso están todos accesibles na rede na biblioteca
virtual de Dialnet.

http://www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fdialnet.unirioja.es%2Fdescarga%2Farticulo%2F2944975.pdf&ei=1WnvVMbeCcP5UJfaAg&usg=AFQjCNHuITbalDfmOGpg3976fjM_2zfbbA&bvm=bv.86956481,d.d24

Se non funcionase este enlace, só tes que entrar na páxina de Dialnet e
buscar polo título. Alí pódese descargar o PDF.

En calquera caso, no momento da publicación fíxérase libriño en papel cos
textos das conferencias plenarias e incluía un CD con todas as ponencias.
Enviámosvolo, en principio, a todos os ponentes. Pero pode ser que se nos
escapase algún se non demos localizado o enderezo postal.
Se encontro aínda algún exemplar e non o tes, facémoscho chegar. Máis
valerá tarde ca nunca.

Saúdos cordiais
Chus Lama

--
María Xesús Lama López
Departament de Filologia Romànica

*********
A lista de correo ESTUDOS GALEGOS é unha ferramenta da Asociación Internacional de Estudos Galegos (AIEG). Para máis información sobre usos, actividades, e modo de darse de baixa, por favor, pregúntalle aos administradores/as da lista ou envía un correo a [log in to unmask]
*********