Print

italian-studies: Scholarly discussions in any field of Italian studies

Complimenti per il bel convegno! Mi dispiace essere cosi' lontana e non
poter partecipare. Cari saluti e buon fine settimana. Laura

--
L.Rorato         [log in to unmask]

To join the list, send the message: join italian-studies YOUR NAME