Elena Lemeneva wrote:

> when is this antiphone used apart from the consecration rite? The full
> text is:
>
> Corpora sanctorum in pace sepulta sunt
> et viv(unt/ent) nomina eorum.

In the Tridentine Rite (Liber Usualis) it is the Third Antiphon at First
Vespers in the Common of Two or More Martyrs:

Corpora sanctorum in pace sepulta sunt: et vivent nomina eorum  in aeternum.

Also the Alleluia Verse for the Mass:

Corpora sanctorum in pace sepulta sunt, et nomina eorum vivent in
generatione et generationem.

John Briggs

to: [log in to unmask]
to: [log in to unmask]